zondag 2 december 2012

Sweet Hearts pattern

The pattern is available. You see the tabs above? Go to this pages to find all you need to know.
The pattern is available in Dutch and English. The English version in centimeter or inches! I don't know how to get the heart with the right size on my screen...It is a little bit to big when printing.
So you have to do some calculation...
 
Have fun with searching your stash!
 
With love,
Françoise
 
Het patroon is beschikbaar: kijk bij de tabbladen hierboven. Zowel in het Engels als in het Nederlands. De Engelse versie in inches of centimeters.
Let op: de maat van het hartje komt waarschijnlijk niet goed uit je printer gerold. Bij mij wordt hij te groot. De maten van het rechthoekje staan erbij, dus dat is een houvast.
Ik ga nog uitzoeken hoe ik een pdf aan mijn blog kan hangen.
(als je het weet,dan hoor ik het graag)
 
 

2 opmerkingen:

  1. IK plaats mijn pdf's in google documents dan hoef je alleen maar een link te plaatsen en mensen komen bij je pdf, heel makelijk, en is het patroon niet meer beschikbaar dan haal je het weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het uitgeprinte hartje gewoon op 85% gezet en toen weer een kopie gemaakt en het past precies.... Nu nog bedenken hoe ik wil appliceren, kleur weet ik al en ik heb ook al een layout in mijn hoofd.... Nu nog 365 hartjes maken ;-))) heb de link ook op mijn blog gezet en erover geschreven, het zou leuk zijn als er heel veel mensen gaan meedoen.....
    Kan niet wachten..
    Groetjes
    Marina Fluit

    BeantwoordenVerwijderen